Wij zien een griffier die de samenwerking zoekt, strijdt voor de positie van de raad, blijft uitleggen waarom het democratisch proces belangrijk is en bevorderd wordt en de inwoners centraal stelt.
De vereniging
Heeft een raadslid de mogelijkheid om tijdelijk verlof aan te vragen, ondanks dat hij/zij nog niet als raadslid beëdigd is?
Aanmelden